1- دسترسی آسان: درب ضد حریق به عنوان راههای فرار در مواقع خاص مانند آتش سوزی مورد استفاده می باشد، معمولاً رنگ آنها قرمز روشن است تا در مواقع اضطراری قابل رویت و همچنین امکان باز شدن آن با هل دادن دستگیره در زمان مواجه با آتش وجود داشته باشد.

2- میزان دید: وجود قسمت شیشه ای در درب ضد حریق، باعث رویت آتش و دود در محوطه آتش، جهت جلوگیری از برخورد با آن می شود.

3- مقاومت در برابر آتش: مهم ترین فاکتور این نوع درب، میزان مقاومت در برابر آتش بوده که میزان مقاومت در برابر آتش بدون صدمه دیدن و تغییر شکل در مدت زمان مشخص می باشد، میزان مقاومت بر دقیقه محاسبه شده و گاهی بر ساعت

4- فشردگی هوا: درب ضد حریق راه دسترسی خروجی امن از محوطه آتش گرفته می باشد، در نتیجه مهم است که از نفوذ دود به خروجی امن جلوگیری کند و به همین منظور عایق دود هم دارد.

5- صوتی: گاهی اوقات درب ضد حریق عایق صوتی هم هستند و مورد درخواست مصرف کنندگان می باشد. این نوع درب ها در امکانی مانند: مدرسه، تئاتر، استودیو و. به کار می رود.

6- دستگیره درب ضدحریق آنتی پنتیک: بنابر استانداردهای تعریف شده بین المللی کلیه درب های ضدحریق باید به دستگیره های آنتی پنیک مجهز باشند، این دستگیره ها به گونه ای طراحی می شوند که به هنگام خروج اضطراری افراد در آتش سوزی به راحتی از داخل باز شوند.

درب ضد حریق بادبزنی

 برای مکان های پرتردد که نیاز به باز و بسته شدن لنگه در از دو طرف می باشد مانند اتاق عمل و بخش های مربوط به آن در بیمارستانها و همچنین مکان های پر رفت و آمد در ساختمان های عمومی استفاده می شوند.

درب ضد حریق دیتاسنتر

امروزه دیتاسنتر و اتاق سرور نقش موتورخانه شرکتها و سازمانها و مراکز اداری را بازی می کنند. سنجش شرایط محیطی در اتاق سرور و دیتاستر برای از کار نیفتادن موتورخانه سازمان ضروری می باشد. درب اتاق سرور فقط برای اشخاص مشخص و از پیش تعیین شده می تواند باز شود و بایستی از عبور افراد ناشناس جلوگیری شود، در نتیجه باید از دستگاه های کنترل تردد استفاده گردد، همچنین عبور و مرور به داخل اتاق سرور ذخیره گردد و قابل گزارش گیری باشد.


درب ضد حرق حریق ,اتاق ,مقاومت ,میزان ,دستگیره ,سرور ,اتاق سرور ,میزان مقاومت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پرسش مهر بیستم تجارت ایران و ترکیه تربیت اخلاقی مجله اینترنتی باران پرسش مهر 19 مشاور املاک اصفهان باران سرمایه گذاری